måndag 9 december 2013

Vår resa!

I väldigt väldigt många år har jag och min man planerat för detta.
Jisses så många ideer, tankar och funderingar som vi gjort kring vårt alldeles egna helt nya hus.
Och nu är det nära, på riktigt, väldigt nära.
Kontraktet är inskickat.
Tomten är redo, i veckan börjar gräv-killen ta bort stenar, gräva ordning badplatsen och fixa en väg fram till tomten.
Bygglovet skissas och skickas in.

Billy håller i trådarna, själv letar jag mest inredning och tapeter.

Följ oss på resan, det börjar nu, och till nästa jul ska vi flytta in!

/Stina

2 kommentarer:

  1. Va härligt att ni äntligen får börja gräva! Så spännande!!! Och jag hjälper gärna till med mina briljanta åsikter om så önskas om ni har svårt att välja;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja sjukt kul. :) - Ä.n.t.l.i.g.e.n!

      haha, ja men va bra Britta, vi ska ha det i åtanke ;)

      Radera