torsdag 12 december 2013

Fasad

Vi måste bestämma oss nu kring fasaden på huset då det måste ingå i bygglovsansökan.
Här kommer de alternativ som vi väljer mellan. Skriv gärna en kommentar om vilken du tycker och varför, så kan du hjälpa till med detta svåra beslut. Och detta val kommer sätta en enorm prägel på huset.

Alt 1 Lockläcktpanel










Alt 2 Liggande panel

Alt 3 Kombinerad, både liggande och stående med bröstning

Priset på detta går i samma ordning som bilderna, dyraste längst ner.
Som sagt tyck till, vi behöver hjälp :)

6 kommentarer:

  1. Som mamma alltid sagt till mig: du väljer alltid det dyraste alternativet astrid

    SvaraRadera
  2. Men på andra plats tycker jag nr1

    SvaraRadera
  3. Jag röstar på alternativt 1. Lite svårt att se på bilderna, men jag tycker det det såg väldigt hemtrevligt och inbjudande ut :)

    SvaraRadera
  4. Jag röstar för den ordningen som de står i, gillar absolut nr 1 bäst! :) Alla alternativ kommer dock passa väldigt bra in med omgivningen om man tänker på skolan, Ahls, kyrkan och Hagbyberga:)

    SvaraRadera
  5. Liggande! Ligga är alltid bäst ;)

    SvaraRadera