fredag 13 december 2013

Detaljer & prylar!! Tack googlebild sök för all inspiration!

På fru Skånbecks önskelista finns en vänskapsknut och en marmor tvålpump




Till Svea vill jag ge något fint prydnandsdjur. Kanske denna? 
Viggo kommer får en vit trä isbjörn.



Sen kommer vi behöva nya matstolar, här några som jag kikat på:








En av dem är min favvo....Gissa vilken? :)

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Sedan har jag tänkt att utrusta ungarnas rum med snygga tvättkorgar. För att tro att barnen ska ta sina kläder till tvättstugan själva varje kväll är ju bara att glömma. Min mamma tjatade på mig om detta i 13 år, men hon lyckades aldrig. Det slutade alltid med att jag tog ett lakan, la all tvätt i det som en väska, smög ner till tvättstugan så ingen såg mig och dumpade denna gigantiska "lakanväska". Som om mamma inte skulle märka att lakanet innehöll 4 veckors smutstvätt. 
Ja, så som sagt, jag vill undvika tvätthögar på golven i barnens rum, genom egna tvättkorgar. Denna skulle nog passa Viggos rum som jag tänkt i huvudet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar