fredag 9 januari 2015

Lata Stina!

Hej på er!
Billy har tagit ansvaret för bloggen sista tiden, jag har inte riktigt haft lust/orken. Men efter lite bastning av min man så skriver jag. Varje inlägg vi publicerar läses av 300 personer. Så ni är några som ju tycker det är kul att följa vårt bygge. Underbart!

Huset har nu fått ett riktigt namn, skånbeckvillan har vart arbetsnamnet, men när det ska bli riktig adress behövdes som ni sett nytt namn. Villa Sjöviken är vårt drömhus döpt till. Känns perfekt!

20 feb kommer vi flytta in, sååå nära nu. Tapeter har nu börjat komma upp. Nästa vecka monteras köket. Och det blir så bra. Det har vart pirrigt med alla val. För att nu se hur helheten blir. Det svåraste helt klart. Och efter att kollat in en hel del nybyggda hus på hemnet, konstaterar att många misslyckas med det. Jag vill att huset ska ha en röd tråd och en personlig touch. Men det är ju inte för inte du kan plugga til inredare, riktigt svårt. Jag hoppas vi lyckats!

Nya soffor är beställda, dem dit ner har kommit. Mörkgrå howard soffor, två stycken 3,5 sits. Som ska placeras mittemot varandra, dröm sen länge! Till övervåningen är en soffa, ljusgrå howard soffa med tillhörande fåtölj och fotpall beställd. V.I.L.L F.L.Y.T.T.A N.U :)

Nu måste jag klä på mig, väcka barn och till jobbet. Har full späckat schema idag på jobbet så gäller att vara i tid!

Hörs!

PS fixar bilder ikväll !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar