onsdag 27 augusti 2014

Ett par bilder

Jag hade tänkt att jag skulle vara hyfsat flitig med fotograferandet över bygget... Men vi får väl se hur uthållig jag är på det.

Här är i alla fall två stycken, så jag är hundraprocentig än så länge... :)

Efter dag 1 med maskiner på plats. (OBS! Det blåa huset på bilden är inte själva huset... Hur ser man då det? Jo, vårt hus kommer bli vitt och med spröjs på fönstret)


Efter dag 2 med maskiner på plats. Hörde dock att killen bakom ratten på lastbilen som kom med gruset höll på att ta med sig halva grannens staket och höll på att välta med hela ekipaget på kuppen... Lät ju stabilt och bra. Får väl se om de väljer samma kille nästa gång de ska frakta hit något... =)



Hepp!

2 kommentarer:

  1. Hej! Vi är själva på gång att bygga ett hus baserat på Skepparegården från Myresjöhus, men vi kommer att bygga den från lösvirke. Kommer bli kul att följa er på bloggen och se huset växa fram! Hoppas ni orkar uppdatera under bygget! // Fredrik

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Va kul. Och va bra smak ni har :) hehe
      Jodå det tror jag vi kommer. Däremot är det ju inte, i alla fall i detta skede några större förändringar som sker.

      Radera